A Mizse, a Superbrands díj, és a Jó Ügyek

A Mizse, a Superbrands díj, és a Jó ügyek

Ha egy márka nem áll ki jó ügyért, a márkáért sem éri meg kiállni.  Erről is szólt a Superbrands 2023 magyarországi díjátadó gála, melyen a MIZSE márkával első ízben vehettük át az elismerésért járó díjat.

 2023-ban, közel 100 díjazott márka részvételével rendezték meg a Superbrands gálát. A kiemelkedő márkák értékelésén túl a Program küldetésének tekinti, hogy felhívja a figyelmet társadalmi szinten aktuális kérdésekre, a díjazott márkákkal közösen. Az idei évben a felelősségvállalás fontossága állt a fókuszban.

„A Superbrands gálaműsor magyarországi szervezőjeként feladatunknak tekintjük, hogy az ünnepi pillanatok mellett a kiemelkedő márkák értékelésén és méltatásán túl reflektorfénybe állítsunk társadalmi szinten is fontos és aktuális kérdéseket. A globális trendeket szem előtt tartva idén a környezetvédelmi felelősségvállalás, és a zöld CSR állt a fókuszban.” – mondta el László Géza programigazgató.


A MIZSE ÉS A JÓ ÜGYEK

Ez alól a #Mizsecsaladvizse márka sem kivétel, hiszen napelemmel biztosítjuk a töltéshez szükséges energia egy részét, energiatakarékos fényforrások világítanak az üzemben, és a Mizse Ecogreen termék előállítása során karbonkibocsátásunk egy év alatt annyival csökkent, ami megegyezik 1263 db 11,5 Wattos, napi 24 órán át világító LED villanykörte egy éves fogyasztásával.

Másik kiemelt jó ügyünk, az újszülöttkori, ingyenes, önkéntes SMA-szűrés népszerűsítése és egymillió forintos támogatása, mely idén novemberben lett egy éves. A vizsgálatot 4-ből 3 szülő vette igénybe, és így 9 kisbabát diagnosztizáltak és kezeltek, még a látható tünetek megjelenése előtt.

A SUPERBRANDSRÓL

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban.

A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.

Az elismerés példát mutat hazai márkáknak a sikeres márkaépítéshez, és olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik: fontos a reputáció, a márkaépítés, a piaci szereplés és a tradíció.