Szeretjük, ismerjük, ráadásul hazai – háromszoros Magyar Brands díjas a Mizse

Idén harmadjára nyerte el a Mizse márka a legkiválóbb hazai márkák díját, a MagyarBrands díjat.

A MagyarBrands program 13 éve a magyar márkákat értékeli, azokat, amelyek Magyarországon születtek, vagy létrejöttében magyarok vettek részt. A díj üzenete 2022-ben: kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, ezáltal pozitívan különbözteti meg azokat a versenytársaiktól.

A díjat a független, szakmai zsűri jó néhány számszerűsíthető feltétel alapján ítéli oda. A kritériumok között szerepel, az identitás, mely a márka kötődését jelenti az országhoz; a reputáció, ami a márka elismertségét figyeli a fogyasztók körében; a márkaépítés szempont pedig a legjobb hazai márkaépítési gyakorlatokat vizsgálja. A „Kiváló Fogyasztói Márka” esetében a három kiválasztási szempont bővül még a tradíció, az ismertség és a kedveltség szempontjaival.  

„Görög dinnyét nem kérek, kizárólag magyar görögdinnyét szeretnék venni.” Először csak szórakoztatónak, később már iránymutatónak éreztem ezt a zöldségesnél hallott mondatot, hiszen évről évre rohamosan nő az igény a hazai termékek, szolgáltatások iránt. Bizonyítottan igaz ez azon vállalatok kínálatára, amelyek most díjazottak lettek a kiváló fogyasztói márka, a kiváló üzleti márka, az innovatív márka kategóriákban. Természetesen ezúttal is számos, egymástól eltérő út vezetett el a MagyarBrands sikerhez. Egy tapasztalatot azonban – ha különböző megfogalmazásban is – visszatérően és igen gyakran osztottak meg velem a legsikeresebbek. Ennek lényege az, hogy folyamatosan csak akkor lehet kiugró teljesítményt elérni, ha a vállalat minden munkatársában tudatosul: A márkaígéretünk megvalósítása az én állandó, kötelező feladatom is, a beosztásomtól függetlenül.” – emeli ki Serényi János, a MagyarBrands program elnöke

A képen: Kövesdi György, a Brand Content képviseletében adja át a díjat Kozák Krisztinának, a Mizse marketing vezetőjének.